Dushka — український бренд натуральної косметики ручної роботи, створений у 2014 році одеситкою Оленою Душечкіною.

Історія компанії починалася з хобі — миловаріння вдома. Після успішних експериментів Олена вирішила готувати й інші засоби для догляду за тілом, волоссям і обличчям. Так з'явилася корисна та гарна косметика Dushka. Сьогодні, як і на початку шляху, вона залишається handmade: продукція готується, розливається та упаковується вручну. 

В асортименті Dushka вже біля 400 засобів для тіла, обличчя та волосся, серед яких: «десертні» гелі для душу, унікальні скраби-жуйки, «солодка вата» для тіла, мило-капкейки, які легко переплутати зі справжніми ласощами! Але найголовніше — це натуральні інгредієнти, які містяться у складі нашої косметики: рослинні та ефірні олії, гідролати, екстракти лікарських рослин, активи та вітаміни. 

Всі засоби містять до 95% натуральних інгредієнтів, є окремі категорії продуктів, натуральних на 100%.

Наразі бренд активно поповнює лінійку щоденної косметики. У 2023 році ми провели ребрендинг, і Dushka стала більш стриманою, стильною, легкою. Таким чином ми хочемо привернути увагу до головного — того, що всередині: користі та цілющої дії натуральних компонентів. 

Наша продукція — це подарунок самій собі на кожен день, косметика, яка щохвилини піклується про тебе завдяки своєму багатому складу, подарованому чистою природою.

Історія Dushka

2014 — Народження компанії. Олена Душечкіна займалася приготуванням косметики, розливом, упаковкою та доставкою замовлень, основні продажі відбуваються через соц.мережі. 

2016 — Цього року в Одесі відкрився перший магазин на Грецькій, 11 та почали з'являтися перші магазини-партнери.

2017 — Активне зростання роздрібної мережі по Україні — відкриваємо власні магазини в Києві та Одесі, запускаємо українську франшизу. 

2019 — Започаткування експорту до Німеччини, відкриття власних магазинів у м. Дніпро, розширення української франшизи.

2020 — Придбання власного деревообробного верстату — починаємо виробництво дерев’яної продукції для себе й на замовлення: від подарункової упаковки до світильників. Початок карантину — намагаємось утримати магазини, зберегти робочі місця та обсяги виробництва тощо.

2021 — Закриття неприбуткових офлайн-магазинів через карантин. Розширення експорту завдяки появі нових партнерів у Польщі та Естонії.

2022 — Забезпечення працездатності компанії в умовах війни: зберігаємо робочі місця, платимо податки, допомагаємо військовим. 

2023 — Ребрендинг Dushka. Отримання гранту на закупку обладнання. Збільшення обʼємів виробництва за рахунок співпраці з мережами. Початок співпраці з брендами на основі контрактного виробництва.